Netto Supermarkten schakelt uiterlijk in november over op groenere FlatSkin®

Pionier Netto supermarkten was het eerste bedrijf in Duitsland dat FlatSkin® gebruikt

  • Milieubescherming: Netto bespaart 19 ton plastic per jaar door conversie
  • Award: “The Carton Excellence Award 2018” voor FlatSkin®-verpakkingen

Maxhütte-Haidhof in oktober 2018: In juni 2018 heeft Netto Supermarkten als eerste supermarkt de FlatSkin® verpakkingen geïntroduceerd. voor steaks. Tot november zullen alle steak, ossenhaas en rib verpakkingen overgaan op deze milieu vriendelijke verpakking. Hiermee bespaart netto markt circa 19 ton plastic per jaar. De FlatSkin® verpakking wordt geproduceerd op de SEALPAC A-serie schalensluitmachine. De innovatieve vleesverpakking kan ook snel en eenvoudig worden geopend en kunststof en karton kunnen probleemloos gescheiden van elkaar worden gerecycled.
Voor meer informatie : info@ultrapak.nl

 

Terug naar overzicht
Naar boven